Üdvözlet

Szép napot! Köszönöm, hogy vetted a fáradságot és „rákattantál” erre az oldalra. Ami természetesen a Formula 1-ről szól, itt-ott magánvéleménnyel fűszerezve, de időt szentelve a „cirkusz történetére”, és az aktuális eseményekre is. Köszönettel tartozom Dave-nek, aki bátorított arra, hogy ezt a blogot elkövessem. Remélem tetszeni fog, és máskor is ellátogatsz ide, jó olvasást. Üdv: SilverMike (Vég Miklós)

Videók

ABU DHABI ALONSÓVAL: KAMUI KOBAYASHI: BRAZIL NAGYDÍJ 2009:

MINER

Beszélő

  • Retroka Sensei: "Hogyan emlékszünk vissza 10 év múlva a 2009 évre?" Én 11 évvel később megmondom, nem a legizgalmasabb, de el lehet nézni. :D Lehetett volna jobb is, mert megvolt rá a potenciál, de igazán kiemelkedőt csak pár futamnak sikerült. Kár hogy nem folytatódott a blog, pedig tetszik :) Régen mennyivel értelmesebbek voltak a szurkolók, nem kis majomságokba kötöttek bele. :D (2020.11.07. 16:10) "Tükör" - Adu Dhabi Nagydíj összefoglaló
  • Sceurpien: Remélem nem baj hogy ide írok. Az én honlapomnak van egy bannercsere jellegű ajánlata. Érdekel esetleg? F1-es jellegű játék. Maga a honlap: www.pegamesatnet.hu/Rage/ Az ajánlatról: www.pegamesatnet.hu/Rage/forspons.php Kicsit másabb, mint a szokásosok, de pont azért, mert így a játékosoknak érdekük, hogy megnézzék a "Szponzorokat". Ha érdekel, a honlapon megtalálod az e-mail címem, és írj. Köszi! (2010.03.23. 11:28) Személyes - A blog jövőjéről
  • zsuszti: Hát igen tény, hogy jellemző, hogy a nők rosszabbul vezetnek, mint a férfiak,de ettől még a versenyzők között lehet, hogy van olyan aki tud legalább olyan szinten csak éppen legyintenek rá a berögződöttség miatt,mert nő. Én pl:lovagolok és nem nagyképűsködésből csak hasonlatnak,de lány létemre sokszor felültem olyan vad lovakra amire rajtam kívűl csak egy 2 méteres pasi mert felülni és a fiúk akikkel egy csapatban voltam nem vagy max 2 percig mertek rajta ülni és inkább átadták nekem a lovat. Szóval ugyanígy nem mindig biztos, hogy csak a fiúk lehetnek a jobbak a vezetésben csak mert az általában úgy van. Én remélem, hogy egyszer lesz benn a jövőben egy női versenyző az F1-ben, aki tényleg tud is valamit mutatni és nem fogják rá, hogy na ezt csak az alakjáért alkalmazzák, hogy népszerűsítse az F1-et. (2010.03.20. 13:55) A világ leggyorsabb női – hölgyek az F1-ben és "azon túl"
  • SilverMike: @safranynorbert: Köszönöm szépen, holnap felteszem, a linket, ahol a blog "folytatódik" :) (2009.12.19. 08:58) Személyes - A blog jövőjéről
  • : Sok sikert! (2009.12.13. 00:32) Személyes - A blog jövőjéről
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Licenc

Creative Commons Licenc

RÁDIÓ

Összes

Az első fecskék - autóbemutatók 2009

2009.01.16. 19:35 :: SilverMike

A héten megkezdődött a 2009-es Formula 1-es autók bemutatása. Íme, az első három versenygép bemutatójának összefoglalója, röviden:

                                 Ferrari F60: „a klasszikus kólásüveg”

Nem tévedés, az egyik legnépszerűbb és legnagyobb (autósporttal foglalkozó) internetes oldal ezekkel a szavakkal illette a Ferrari vadonatúj versenygépét. A hasonlat alapjául valószínűleg az autó letisztult formavilága, és a fent említett italos üvegre „megtévesztésig” hasonlító karosszériája szolgált.  A Scuderia legújabb gépe január 12-én mutatkozott be, Olaszországban. Az autó már az új szabályoknak megfelelően készült:
Lekerültek róla a felesleges (és szerintem rettentően csúnya) kisegítőszárnyak, valamint meghosszabbított első, és megnyújtott hátsó légterelőkkel látták el.  A kerekeken pedig a Bridgestone legújabb fejlesztésű sima felületű (slick) gumiijai díszelegetek. Az autó első ránézésre valóban furcsának tűnik, de az FIA és az OWG (előzési munkacsoport, bizony már ilyen is van) szerint az új konstrukciókkal, sokkal könnyebben lehet majd előzni. És ha már az előzésnél tartunk! Egy olasz lap nem sokkal a bemutató után a következőket írta Itália új büszkeségéről: „Előzésre született.” Ezzel gyorsan vissza is tértünk a Ferrarira. A csapat az ominózus bemutató után, gyorsan élesben is kipróbálta az F60-ast (2009 a Ferrari 60. szezonja lesz a Formula 1-ben, innen a név) modellt! Felipe Massa vitte először a pályára a vadonatúj masinát, a csapat tesztpályáján Mugellóban. A teszt nem sikerült zökkenőmentesen, a próbakörök során az új vezetőszárny (mely sokak szerint egy hókotróra hasonlít) többször is megsérült. Ennek ellenére Felipe elismeréssel nyilatkozott az autóról. Elmondta, hogy bár az új technikán (gondolom a vezetőszárny) még csiszolni kell, a KERS csodálatos, és az autó remekül vezethető. A csapat vezetősége is elégedett volt az új modellel, és - bár a hírek szerint a Ferrari jelentős hátrányba kerülhet a KERS miatt - kijelentették, hogy a céljuk a konstruktőri cím megvédése. Végül Kimi Räikkönent idézném, aki az autó kinézetével kapcsolatos oldalnyi elemzések közepette is, a tőle megszokott laza, nyugodt stílusban csak annyit mondott, hogy:
"Ha néhányszor már láttad a gépet, hozzászoksz. De jól néz ki."
Ami nem is rossz egy kólásüvegtől! Igaz?

                                   Toyota TF109: Győzelemre éhezve

A Ferari után a Japánokon volt a sor, hogy nyilvánosságra hozzák az új versenyautót. A TF109 bemutatója, az elmúlt évek egyik legjobban (ha nem legjobban) megoldott bemutatására sikeredett. A csapat még az ősszel bejelentette, hogy a válság miatt nem csap nagy, fényűző bemutatót, és az új autót az Interneten fogják ”prezentálni”. Ennek a megvalósítása pedig remekül sikerült, a bemutató előtt egy „film trailer-re (bemutató)” hasonlító videót tettek közzé. Melyben Jarno Trulli, Timo Glock és a tesztversenyző Kamui Kobayashi „horrorfilmbe illő jelenetek közepette ismerteti az új versenygépet”.  A videó elérhető itt:
https://www.youtube.com/watch?v=IE_QbqeImWI
Az Internetes bemutató után persze az autóról készült képek hamarosan bejárták a világot. A Toyota versenyautója erősen eltér a Ferrariétól, és ha az olaszok gépe a „kólásüveg”, akkor a Toyota minden bizonnyal egy tejes doboz. Az autó, sokkal zömökebbre, a karosszéria és a motorborítás jóval szélesebb sikerült. Érdemes még megfigyelni az első vezetőszárny két oldalán lévő elemeket is. Valamint a két „oldalsó légterelőt”(?), az autó karosszáriáján. A szekértők ezek láttán megállapították, hogy: a Toyota megoldásai eddig a lefgurcsábbak,  és talán a legszebbek, azok közül, melyeket az istállók eddig kihoztak az új szabályok adta lehetőségekből.
A pilóták, és a fejesek nyilatkozatiból egyértelműen kivehető, hogy a japán gyár célja a futamgyőzelem lesz 2009-ben. A királykategóriában a nyolcadik szezonjára készülő csapat minden eddiginél nagyobb önbizalommal, és célkitűzésekkel vág neki az idénynek. Azonban a nyomás is egyre nagyobb lesz a pilótákon, mivel már nem csak az eredménytelenségtől, hanem a gyár japán vezetőinek a „haragjától” is tartaniuk kell. Mivel az óra ketyeg. A Toyota mihamarabb szeretne futamgyőzelmet szerezni, mert ha ez nem sikerül a csapat (tekintettel a jelenlegi válságos időszakra) akár el is hagyhatja a száguldó cirkuszt! Szintén a bemutató után derült ki, hogy a Toyota a KERS rendszer nélkül vág neki a szezonnak. Jarno Trulli viszont nem látja a helyzetet reménytelennek, sőt! A „száguldó borász” szerint ez még a csapat előnyére is válhat, és még az első hat futam valamelyikén megszerezheti azt a hőn áhított futamgyőzelmet.
Hét szűk esztendő után a Toyota meg is érdemelné!

                                 McLaren - Mercedes MP4-24: Cél, a címvédés

Január 16-án, a másik „óriás” a McLaren is bemutatta vadonatúj versenyautóját. Idén a címvédők sem kerítettek nagy feneket a prezentálásnak. Otthonias környezetben, a wokingi gyárban hullott le a lepel a MP4-24-es kódszámú autóról. Sokak szerint az autó a legszebb, az eddig bemutatottak közül. Valóban szépre sikeredett, de ne feledjük, az ördög a részletekben rejlik, mint például a kipufogóban! Melynek a kialakítása, egyesek szerint már – már művészire sikeredett. Maga a kipufogócső nem is látszik, csupán egy lyuk látható melyet a motorborítás ölel körbe. Az autó merőben másra sikeredett mint a nagy rivális Ferrarié. A Toyotához hasonlóan zömökebb, oldalsó légbeömlő nyílása vízszintes. És a csapat legnagyobb büszkeségére az autó orrán díszeleg az 1-es rajtszám. A rajtszám elhódítója Lewis Hamilton elismerően nyilatkozott a versenygépről, véleménye szerint gyönyörűre sikeredett, és a tempójával sem lesz gond. Erre a választ leghamarabb szombaton kapjuk meg, mikor az autó először gurul a pályára.
 A főhadiszálláson tett bemutató során, azonban nem csak ő, hanem Ron Dennis is felszólalt. A csapatot több mint harminc éve vezető Dennis bejelentett, hogy Március 1-től véglegesen átadja helyét Martin Whitmarsh-nak. Azonban nem visszavonulásról van szó, hanem (hogy őt idézzem) csupán a háttérbe vonul, és a McLaren ügyvezető-igazgatói posztját fogja betölteni. Valamint a McLaren – Mercedes utcai autóinak gyártása és tervezése felett fog bábáskodni. A bejelentés hallantán legtöbbeknek a Ferrari és annak 2008-as hibái ugrottak be, melyeket a többség az új vezetőség nyakába varrt. Ebben az esetben viszont nem hinném, hogy ez a helyzet előállhat, mivel Martin Whitmarsh több mint tíz évig tevékenykedett Dennis mellett. Ez idő alatt volt ideje elsajátítania a csapatvezetés szinte minden csinnyát – binnyát. Ron személye azonban biztosan hiányozni fog, és ezt szerény véleményem szerint a taktika kitalálásánál, és a „flúgos futamok” alkalmával fogja megérezni a csapat. Akár már 2009-ben is, mely esztendőben a csapatnak egyértelműen a címvédés lesz a célja. Lewis Hamilton bajnoki címének megőrzése mellett ezúttal viszont a konstruktőrök aranyát is szeretnék elhódítani.
Nem lesz könnyű dolguk…

További autóbeutatók:
Január 19/Portimao: Williams - Toyota
Január 19/Portimao: Renault
Január 20/Valencia:  BMW - Sauber
Február 9/Jerez: Red Bull Racing

 

37 komment

Címkék: vélemény hírek forma12009

A bejegyzés trackback címe:

https://silvermike.blog.hu/api/trackback/id/tr31882334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vick08 2009.01.16. 19:46:06

Hát megérkeztek az első kocsik 2009-es idényből.Először a Ferrari közölte az idei autót. Első látásra elég furcsa, olyan űrbéli de jobb mint, a tavai. A Toyotáról nincs véleményem, olyan "Toyotás". A McLaren Mercedesz idei autója, sokkal szebb, reméljük gyorsabb is mint tavai. Bár én inkább a kedden debütáló BMW-s kocsit várom. Remélem mihamarabb eltelik ez a kis idő és Március 29.-én végre elrajtolhat a cirkusz!!!

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.16. 20:09:29

Vick08:
Először is köszi, hogy írtál! :) Remélem hogy még fogsz! ;)
Igen az autók eléggé furcsák még, de szerintem hamar megszokjuk őket! Meg nem árt a változatosság néha néha :)
Ígyvan reméljük, hogy a McLaren gyorsabb lesz!
Március 29-ig már csak 69 nap! :)

GentleSpecter 2009.01.16. 22:41:41

Hú a BMW-t én is várom nagyon! :) Kíváncsi vagyok mit alkottak, mert a BMW az egyedi megoldásairól híres...
A szezonig meg kitartás, addig a régebbi futamokat kell nézni! :D

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.16. 22:44:20

Biro_Peti:
Pontosan! :) Nem árt visszanézni mi is történt 1-2-10 évvel ezelőtt :)

tfefe 2009.01.17. 01:32:45

Hát tehetek arról, hogy a Ferrari tetszik a legjobban? :)
Remélem mindenkinek versenyképes autója lesz, és végre küzdelmeket, igazi versenyeket látunk minden futamon!

mnmnbkhj 2009.01.17. 07:10:17

Meglátjuk mi lesz, izgatottan várom az ideji idényt :)
természetesen, forza ferrari :)

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.17. 08:54:12

tfefe:
Nem tehetsz róla, valóban szép lett, de az ezüstös egy picivel szerintem (magánvélemény) szebbre sikerül! A többiben szerintem 101%-ig egyetértünk! :)

erosnyegyes:
Nem vagy vele egyedül ;). De majd csak elkezdődik már :)

GentleSpecter 2009.01.17. 14:13:21

Nagyon érdekes, hogy mi (F1 fanok) nem veszünk össze, verekszünk össze azon, hogy ki kinek szurkol. Ellentétben a focival... De utálom a focit.... :D

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2009.01.17. 15:03:12

@Biro_Peti:
Nono, nem jártál még F1-es fórumon. Van azért ott is anyázás meg minden, ami szokásos.:)

A cikkhez majd később írok.

GentleSpecter 2009.01.17. 16:02:40

Igen??? :D
Na jó lehet... Én még nem balhéztam össze senkivel emiatt! :D

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.17. 18:09:47

Dave:
Biro_Peti:

Az biztos hogy vannak fórumok ahol nagyban megy a szitkozódás, a veszekedés. De ez legfőképp a fórumokra igaz szerintem. És ott is a feltűnési viszketegségben szenvedő emberek gerjesztik a feszültséget.
Az életben azonban tényleg az f1 szurkolók úriemberek a foci rajongókhoz képest. Például kint a Ringen én 4 év alatt nem tapasztaltam még semmi durvaságot, az emberek nagyon jól elvoltak a másik fél rajongóival is barátságban. Ellenben a focihuliganizmussal. Ahol azért vannak durva dolgok!

Ui: Dave köszi a linkelt videókat! :) jó látni ezt a gépet :)))

GentleSpecter 2009.01.18. 07:49:49

@SilverMike: Na, ugye? Erre gondoltam én is, hogy tényleg hozzájuk képest angol eleganciával, meg mondjuk lehajtott fejjel nyugtázzuk, ha nem a favoritunk nyer. Utána(meg közben) meg jöhet a sörözés együtt az ellendrukkerekkel, de az meg jön mindenképp, mindegy, hogy nyerünk vagy vesztünk, és együtt elismerjük, hogy ez egy jó futam volt, mindegy ki nyert, és én, mint BMW drukker elismerem, hogy megint óriásit alakított a Ferrari. És nem kenem rá senkire, hogy nem Heidfeld nyert.
Csak egy észrevétel volt. :)
Ja és nekem most a három autó közül a Merci tetszik legjobban. Furák lettek egyébként, tök nosztalgikus nem? Mintha visszamentünk volna 10-12 évet simán. Tök jók. :)

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.18. 10:26:31

Biro_Őeti:
Ez így van. Viszont azt is el kell ismerni, hogy a fórumokon valóban megy az anyázás stb... De engem valahogy már egyre inkább hidegen hagy, annak az 1-2 embernek a mocskolódása akik ezt csinálják!
A valóságban tényleg barátságosak a szurkolók, nekem ez a lényeg, hogy kimehetek úgy egy versenyre, hogy azt jó hangulatban nézem meg. Nem úgy mint egy focimeccsen ahol akár még meg is verhetnének. Sajnos....
Persze, hogy a McLaren a legszebb ;)! Elsőre valóban furcsák ezek a gépek, de nekem már kezdi megszokni a szemem őket, és egyre jobban tetszenek! :)

GentleSpecter 2009.01.18. 11:34:06

A fórumokkal már nekem is egyre jobban tele van a tököm, mert akárhová felmegyek, ha kérdezek, akkor bunkók, ha meg mondok valamit, akkor össze kell veszni egyből... Mondjuk ez sem mindegyikre igaz, mert most találtam EGY olyan fórumot ahol mindenki tök normális, de az más téma (műszaki cikk).

Kedden lesz a BMW bemutatója ugye? Na azt nagyon várom már, onnantól nekem már az fog a legjobban tetszeni, mert elfogult vagyok... :D Persze csak ha nem lesz kirívóan csúnya, mert nekem az a harcsa/rozmár pofájú gép nem tetszett anno.
De ezek az új kis "kompakt" gépek nagyon ott vannak most. :) Húú nagyon jó évad lesz ez szerintem.

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.18. 12:17:06

Biro_Peti: Igen sajnos ez történik a legtöbb fórumon.. De VAN KIVÉTEL! Ez is igaz, azonban sajnos egyre kevesebb helyen lehet rendesen fórumozni...
Talán itt még lehet:
forum.formula.hu/
Nemrég indult a fórum, és eddig minden rendben van :-)

Igen Kedden 20.-án mutatják be a BMW-t a Valencia-i tesztek alatt!
Erre a rozmárra gondolsz? :)
www.seriouswheels.com/pics-2004/2004-BMW-WilliamsF1-FW26-FA-1024x768.jpg

Harper1 2009.01.18. 13:53:42

Elöször is gratulálok kedves mcLaren, mert eddig a ti autótok eddig a legszebb. (Küllemre megvertetek minket azt hiszem...:D:) )

Azt a magam részéről sajnálom, hogy Ron Dennis lemondott. Nekem ő volt maga volt a McLaren csapat. Na, mindegy, szép lassan kiszállnak az egykori Nagyok.Jön az új generáció - minden szinten (vezetőség, pilóták). Nem biztos, hogy az új fiú rosszabbak, mint a nagy elödök, de biztos mások lesznek. :(
Martin amúgy szimpatikus. Nem tudom, hogy mint szakember milyen, de szerintem helyt fog tudni állni.

Formuk- Drukkerek: A valóság azért más mint a fórum. Ott ténylag anyáznak (bocs!). De én hiszem, hogy a legtöbb fórum "rosszfiúja" a valóságban nem ilyen nagy hangú. A ringen a hangulat általában jó - nem verekszenek össze a Mekisek és a Ferrarisok- csakhogy a két nagyot említsem.

A vicc az, hogy én eddig csak a saját csapatom lenygel drukkereivel vesztem össze...Szóval a "sajátjaimmal". Mert eszméletlen hogy számomra mennyire nem Forma 1 rajongóhoz méltóan viselkedtek. :(
A sajátjaimmal rosszabul jövök ki mint a többiekkel...Ez normális? :D

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.18. 14:15:29

MissSauber:
Majd megpróbálom átadni nekik! ;)
Dennisért valóban nagy kár, de én is hiszek benne, hogy Martin helyt tud majd állni, azért csak ott volt mát tizen éve Ron mellet és csak tanult ezt azt a csapatvezetésről. Sajnos valóban eltűnnek a régi nagyok... De valahol ez így van rendjén, mindig is jöttek újak és pár év múlva már ők lesznek a "régi nagyok" ;)

Mi történt a Ringen? Mit tettek a Lengyelek? Én marhajól elvoltam velük! :) Három négy szót még meg is tanultam. Lengyel Magyar jóbarát! :)

Harper1 2009.01.18. 14:18:10

PS: Kösz az infót a Formula forúmáról. Fogalmam se volt róla, hogy létezik. :D

Harper1 2009.01.18. 14:26:19

Hát, az volt, hogy összetapostak a boxlátogatáskor csütörtökön. Meg én kis naiva ahhoz vagyok (voltam) szokva, hogy simán oda lehet férni a boxhoz, nem kell tolakodni. Mostmeg...Ugy övültöztek, hogy a fél boxutca - TV stáb , jött nézni a showt. Én meg a magam kis 160 cntiével ott nyomorogtam 2 méteres kigyúrt, félrészeg lengyel pasik között. Pasziroztak a korlátnak...:D És ha 2 órán keresztűl ülöltenek a füledbe lengyel dalocskákat, és beszólnak Nicknek akkor azért az én cérnám is elszakad. :)

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.18. 14:33:36

MissSauber:
Nincsmit! :)

Aha... Értem, ezekszerint teljes joggal szakadt el a cérnád...

GentleSpecter 2009.01.18. 17:59:44

@SilverMike: Igen erre az autóra gondoltam. Nekem ez nem tetszett, szerintem elég ronda lett, bár az meg jó, hogy mernek próbálkozni új dolgokkal.

Ezt a fórumot meg megnézem, köszi.

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.18. 19:43:39

@Biro_Peti: Az biztos, hogy mindig is voltak kirívó és újszerű megoldásaik! :) Voltak nekik még "ikertornyaik is" :)
www.thef1blog.com/images/2006nosewings200.jpg

GentleSpecter 2009.01.19. 03:34:19

@SilverMike: Jaaaaj, igen! :D Hát ez meg a másik halálos dolog.

Nadja*Nórííí 2009.01.19. 18:43:13

Hát mit is mondjak? A cikkről már nem nyilatkozom...a véleményem úgyis tudod :) Kicsit féltem, hogy milyenek lesznek az autók, de kellemesen csalódtam. Féltem a változások miatt, meg minden, de ezek szebbek, mint vártam. Igaz, nekem a McLaren tetszik a legjobban nem is tagadom,de a többi se rossz! :) És meg kell említenem a Toyotás vidit...:D Hát vicces! (vis érdekes nah:D) NAgyon tetszik! :D Igaz, hogy tényleg olyan, mintha egy nagy költségvetésű filmnek a trailer-e lenne, de jóó! :) Bizti sokat dolgoztak vele, de megérte! ;)

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.19. 18:51:36

@Biro_Peti: Bizony "érdekes" megoldás volt! és holnap jön az új BMW. Nem tudom most mit találnak ki! Biztos várod már... Én is... :)

@Nadja*Nórííí: :) Üdv újra "itt".
Ha minden igaz tudom a véleményed. Az autók miatt sztem mindenki aggódott, mert az átemeneti BMW és társai nem voltak valami szépek, de ezek szerintem is szépre sikerültek, letisztult forma, slickek. Minden ami kell egy versenyautónak :) Mondtam én, hogy az a videó zseniális! :)

Nadja*Nórííí 2009.01.19. 19:03:00

@SilverMike: :) Én is örülök, hogy újra itt lehetek elhitetitek! :) Kicsit hagyagoltam az F1-et mostanában, de már hiányzott ezért visszajöttem ide, ahol mindent megtalálok egyhelyen az F1-ről és még ti is itt vagytok! :) Jó itt! :)

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.19. 19:06:21

@Nadja*Nórííí:
Mi is örülünk, hogy itt vagy hidd el! A többit köszi, jól esett! :-)

Nadja*Nórííí 2009.01.19. 19:16:26

=) Igazán nincs mit! Ez az igazság! :) És büszke vagyok rád az INDEX miatt is! :) Nem mindennapos dolog az olyan! Ez igen is nagy dolog! :)

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.19. 19:18:14

@Nadja*Nórííí:
Óh köszönöm :$...
De nem volt az annyira nagy dolog... :)

Nadja*Nórííí 2009.01.19. 19:20:24

@SilverMike: Óh higyj nekem, igazán nagy dolog szerintem! Ez csak a kezdete vmi nagyobbnak! Lehet hogy berobbansz jobban a köztudatba és mindenki ismerni fog! :D...Remélem valóra is válik! :)

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.19. 19:27:11

@Nadja*Nórííí:
Köszönöm... de maradjunk a realitásoknál.. :)

Nadja*Nórííí 2009.01.19. 19:46:27

@SilverMike: Oké, ahogy gondolod, de álmodni még szabad, sőőt, mit érnek az álmok, ha nem válnak valóra? Hm... csak fognak puttyadni a fiók leges-legalján? Az nem jó! :S...Álmodj csak, amíg lehet, és törekedj arra, hogy valóraváltsd őket, mert utána, csak rosszabb lesz, mert ha tudtod, hogy tehettél volna érte, de nem tetted meg, akkor csak bántani fog, emészteni fogod magad, az pedig a legrosszabb! Hallgass rám! =)

"Ha valakinek nincsenek álmai, nincs többé értelme annak, hogy éljen. Álmodnunk szükséges, még akkor is, ha álmainkban megsejtjük a valóságot."

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2009.01.19. 19:51:36

@Nadja*Nórííí:

Köszi! Ismerős az idézet... Valahonnan valakitől! :)

no de vissza témához! Ma is volt két bemutató!
Renault:
www.formula.hu/showpic.php?name=27827_26Y1387_resize.jpg
Williams:
www.formula.hu/showpic.php?name=27805_O9T1608_resize.jpg

Holnap pedig majd jön ide egy cikk az újjab három autóról! Renault-"Wilie" és majd a BMW! :)

Nadja*Nórííí 2009.01.19. 20:00:27

@SilverMike: Oké akkor! ;)
Hát nem tom kihogy van vele...szép, szép a Wilie, de nekem most a Renault jobban bejön! (bocsi =$)...Tetszik a színe! :D...Meg szép is nah! :) Nah kíváncsi leszek azért a holnapi cikkre is! ;)
süti beállítások módosítása