Alonso – Ferrari, tényleg létrejön az „álompáros” ?
Az ünnepek ismét véget értek, de a Formula 1 világa a jeles napok alatt is telis – tele volt történésekkel. Alonso a Ferrarninál? Elkelt a Honda? Ilyen és ehhez hasonló híresztelések láttak napvilágot az elmúlt hetekben. Igaz, hogy a legtöbb csupán kacsa volt, és szinte azon nyomban le is lőtték őket, de egy – kettő még most is erősen piszkálja a rajongók, és persze a sajtósok fantáziáját. Gondoljunk csak az „Alonso – Ferrari ügy” sokadik
felvonására. A híresztelés miszerint a spanyol, a Scuderiához igazol messze nem új keletű. Már a nyáron elindultak a találgatások, (elsősorban a sajtó részéről) hogy Alonso egy világbajnokságra esélyes autó reményében a Ferrarihoz igazol, már 2009-ben. Erre azonban nem került sor, miután a Ferrari Monzában bejelentette: „Kimi 2010-ig marad a csapatban.” A találgatások még ekkor sem értek véget, és Luca di Montezemolo kijelentése: „Alonso nagy bajnok, az élet hosszú, ő pedig fiatal.” Már csak olaj volt a tűzre. Ez után Luca azt is elmondta, hogy nagyon elégedett a jelenlegi pilótákkal, és 2011-ig biztosan nem kerül sor Alonso szerződtetésére. A kedélyek hamarosan lenyugodtak, Alonso pedig bejelentette, hogy 2010-ig biztosan marad a Renaultnál. Érdekes módon pont a Ferraris pilóták szerződésének lejártáig, és Flavio Briatore távozásáig. Igen ám, de uborkaszezon lévén, a pletyka ismét felütötte a fejét. Azzal a különbséggel, hogy a sajtó munkatársai ezúttal azt vélik tudni, hogy Fernando 2011-2014-ig írt alá a vörösökhöz. Sőt, mint kiderül a Ferrari 2009-es kollekciójában (ruhák, cipők, sapkák stb.) szerepelt Alonsos termék! A hír arra enged következtetni, hogy a vörösök igenis megpróbálták megszerezni a kétszeres világbajnokot. Érdekes módon a hírt egyik fél sem cáfolta, sőt Alonso menedzsere még meg is erősítette, hogy védencének a Ferrari az álma. Ezek után egyes források szerint már nem az a kérdés, hogy Alonso megy- e a Ferrarihoz hanem az, hogy mikor!
Érdekes, mivel a legtöbb uborkaszezonban lábra kélt kacsát szinte azonnal cáfolják. Ilyen volt a Honda állítólagos megvételéről szóló szóbeszéd is. A feltételezések szerint a kalapács alatt lévő istállót, a világ második leggazdagabb embere a mexikói Carlos Slim vásárolta meg. Sajnos a hírt szinte azonnal cáfolta mindkét fél, így az istálló továbbra is eladó. A helyzet azonban nem reménytelen, Ross Brawn szerint ugyanis három vevő jelölttel is tárgyalnak, miközben a gyárban sem álltak le a munkálatok, a mérnökök gőzerővel dolgoznak a 2009-es autón.
.jpg)
Érdekes, mivel a legtöbb uborkaszezonban lábra kélt kacsát szinte azonnal cáfolják. Ilyen volt a Honda állítólagos megvételéről szóló szóbeszéd is. A feltételezések szerint a kalapács alatt lévő istállót, a világ második leggazdagabb embere a mexikói Carlos Slim vásárolta meg. Sajnos a hírt szinte azonnal cáfolta mindkét fél, így az istálló továbbra is eladó. A helyzet azonban nem reménytelen, Ross Brawn szerint ugyanis három vevő jelölttel is tárgyalnak, miközben a gyárban sem álltak le a munkálatok, a mérnökök gőzerővel dolgoznak a 2009-es autón.
Michael Schumacher 40 éves
Michael Schumachert karriere kezdetén nagyon sokan nem kedvelték, a rajongók túlságosan arrogánsnak, a sajtó munkatársai pedig visszahúzódónak, megközelíthetetlennek tartották. A fiatalember azonban már rögtön élete első futamán felhívta magára a figyelmet! A hetedik helyre kvalifikálta magát, a gyengécske Jordannal. Nem is akárhol, hanem a legendás Spa – Francorchampsban, tette mindezt „beugró” pilótaként. Történt ugyanis, hogy a Jordan pilótája Bertrand Gachot Londonbangáz-spray-vel lefújt egy taxisofőrt (!), és bizony egy ideig a hűvösre került. Eddie Jordannak pedig

Boldog születésnapot kívánunk!
Schumi karrieréről én magam is próbáltam írni egy kisebb cikket, ha valakit még érdekelne:
http://silvermike.blog.hu/2008/08/19/az_ember_aki_megosztotta_a_vilagot
Sorsdöntő tesztek következnek
Az elkövetkezendő hetekben a csapatok ismét pályára lépnek, egy –egy tesztsorozat alkalmával. Minden bizonnyal sorsdöntő tesztek következnek, mivel az évközti teszteket immáron betiltották, az istállóknak most kell ütőképes autót építeniük, és azt fejlesztgetni, tökéletesíteni a tesztek során. Mert aki most lemarad, vagy rosszul kezdi a szezont, annak nem lesz annyira könnyű javítani, mint azt tavaly láthattuk a McLaren, és a Renault esetében. A csapatok Januárban is két helyszínen tesztelnek egyszerre. A mezőny egyik része a jó öreg valenciai tesztpályán rója majd a köröket, míg a többiek az ultramodern portimaói versenypályán. Ott ahol a Mclaren és a Ferrari nemrég tesztelt. Mely teszt után mindkét nagycsapat elégedetten nyilatkozott, a világ „legmodernebb versenypályájáról.” Ahol a hírek szerint több mint harminc vonalvezetés alakítható ki, és még esős körülményeket is tudnak szimulálni!
Itt tart most a világ!
Beszélő