Hát nem ezzel akartam kezdeni, hanem valami vidámabb jobb hírrel, vagy érdekességekkel elütni az időt a Török GP-ig.
Sajnos már sejteni lehetett, hogy megesik az ami az Arrows-al 2002ben egy csapat elhagyja a cirkuszt év közben, négy futam után 20 autóra apad a királykategória elit mezőnye. A Super Aguri csapatról lenne szó. Most, hogy nemrég hazaértem és olvasgattam a Forma 1 híreket. Mindenhol ez volt a főcím: Vége! Kiszállnak!
Pedig!
Ebben a csapatban több volt, több szenvedély és több akartat mint mondjuk a néhai Midlandnak és Spykernek és többere becsültem őket mint a Force Indiát! A történet 2005 végén kezdődött, mikor a BAR menesztette Satót! Erre a japánok felháborodtak, és a Honda csinált egy csapatot Satonak! Az első év 2006 elég jól sikerült, év elején tartották a lépést a 2002-es Arrows módosított változatával! Az igazi siker azonban a 2007-es Kanadai GP volt ahol Sato a hatodik lett! Megelőzve a nagy bajnok Alonsót! És most vége... Tavaly év közepe óta nem találtak szponzort, segítséget! A Honda pedig gerinctelen módon nem támogatta őket! Most meg van a véleményem a Honda vezetőségéről! Főleg egy bizonyos Nick Fry-ról. Itt vannak a pilóták, Sato a japánok legendája, a "Kamikaze" meg vagyok győződve arról ő még nem adta fel. És "Ant" Davidson aki egy hatalmas tehetség, csak a Honda derékba törte a karrierét! Sok évig pazarolták a tehetségét, azzal, hogy teszter volt, most meg nincs helye a cirkuszban...Kár a két pilótáért, és kár azért mert a Forma 1-ben 2005 óta ismét 20 autó fog körözni. A 2007-ben beígért 24 helyett. Kár.. Szóval most itt a búcsú ideje 39 futam után ennyi volt. Az Aguri Team már csak egy szép emlék a múltból, Takuma Satóval együtt....
Sajnos már sejteni lehetett, hogy megesik az ami az Arrows-al 2002ben egy csapat elhagyja a cirkuszt év közben, négy futam után 20 autóra apad a királykategória elit mezőnye. A Super Aguri csapatról lenne szó. Most, hogy nemrég hazaértem és olvasgattam a Forma 1 híreket. Mindenhol ez volt a főcím: Vége! Kiszállnak!
Pedig!
Ebben a csapatban több volt, több szenvedély és több akartat mint mondjuk a néhai Midlandnak és Spykernek és többere becsültem őket mint a Force Indiát! A történet 2005 végén kezdődött, mikor a BAR menesztette Satót! Erre a japánok felháborodtak, és a Honda csinált egy csapatot Satonak! Az első év 2006 elég jól sikerült, év elején tartották a lépést a 2002-es Arrows módosított változatával! Az igazi siker azonban a 2007-es Kanadai GP volt ahol Sato a hatodik lett! Megelőzve a nagy bajnok Alonsót! És most vége... Tavaly év közepe óta nem találtak szponzort, segítséget! A Honda pedig gerinctelen módon nem támogatta őket! Most meg van a véleményem a Honda vezetőségéről! Főleg egy bizonyos Nick Fry-ról. Itt vannak a pilóták, Sato a japánok legendája, a "Kamikaze" meg vagyok győződve arról ő még nem adta fel. És "Ant" Davidson aki egy hatalmas tehetség, csak a Honda derékba törte a karrierét! Sok évig pazarolták a tehetségét, azzal, hogy teszter volt, most meg nincs helye a cirkuszban...Kár a két pilótáért, és kár azért mert a Forma 1-ben 2005 óta ismét 20 autó fog körözni. A 2007-ben beígért 24 helyett. Kár.. Szóval most itt a búcsú ideje 39 futam után ennyi volt. Az Aguri Team már csak egy szép emlék a múltból, Takuma Satóval együtt....
Beszélő