Üdvözlet

Szép napot! Köszönöm, hogy vetted a fáradságot és „rákattantál” erre az oldalra. Ami természetesen a Formula 1-ről szól, itt-ott magánvéleménnyel fűszerezve, de időt szentelve a „cirkusz történetére”, és az aktuális eseményekre is. Köszönettel tartozom Dave-nek, aki bátorított arra, hogy ezt a blogot elkövessem. Remélem tetszeni fog, és máskor is ellátogatsz ide, jó olvasást. Üdv: SilverMike (Vég Miklós)

Videók

ABU DHABI ALONSÓVAL: KAMUI KOBAYASHI: BRAZIL NAGYDÍJ 2009:

MINER

Beszélő

  • Retroka Sensei: "Hogyan emlékszünk vissza 10 év múlva a 2009 évre?" Én 11 évvel később megmondom, nem a legizgalmasabb, de el lehet nézni. :D Lehetett volna jobb is, mert megvolt rá a potenciál, de igazán kiemelkedőt csak pár futamnak sikerült. Kár hogy nem folytatódott a blog, pedig tetszik :) Régen mennyivel értelmesebbek voltak a szurkolók, nem kis majomságokba kötöttek bele. :D (2020.11.07. 16:10) "Tükör" - Adu Dhabi Nagydíj összefoglaló
  • Sceurpien: Remélem nem baj hogy ide írok. Az én honlapomnak van egy bannercsere jellegű ajánlata. Érdekel esetleg? F1-es jellegű játék. Maga a honlap: www.pegamesatnet.hu/Rage/ Az ajánlatról: www.pegamesatnet.hu/Rage/forspons.php Kicsit másabb, mint a szokásosok, de pont azért, mert így a játékosoknak érdekük, hogy megnézzék a "Szponzorokat". Ha érdekel, a honlapon megtalálod az e-mail címem, és írj. Köszi! (2010.03.23. 11:28) Személyes - A blog jövőjéről
  • zsuszti: Hát igen tény, hogy jellemző, hogy a nők rosszabbul vezetnek, mint a férfiak,de ettől még a versenyzők között lehet, hogy van olyan aki tud legalább olyan szinten csak éppen legyintenek rá a berögződöttség miatt,mert nő. Én pl:lovagolok és nem nagyképűsködésből csak hasonlatnak,de lány létemre sokszor felültem olyan vad lovakra amire rajtam kívűl csak egy 2 méteres pasi mert felülni és a fiúk akikkel egy csapatban voltam nem vagy max 2 percig mertek rajta ülni és inkább átadták nekem a lovat. Szóval ugyanígy nem mindig biztos, hogy csak a fiúk lehetnek a jobbak a vezetésben csak mert az általában úgy van. Én remélem, hogy egyszer lesz benn a jövőben egy női versenyző az F1-ben, aki tényleg tud is valamit mutatni és nem fogják rá, hogy na ezt csak az alakjáért alkalmazzák, hogy népszerűsítse az F1-et. (2010.03.20. 13:55) A világ leggyorsabb női – hölgyek az F1-ben és "azon túl"
  • SilverMike: @safranynorbert: Köszönöm szépen, holnap felteszem, a linket, ahol a blog "folytatódik" :) (2009.12.19. 08:58) Személyes - A blog jövőjéről
  • : Sok sikert! (2009.12.13. 00:32) Személyes - A blog jövőjéről
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Licenc

Creative Commons Licenc

RÁDIÓ

Összes

Szingapúr - Az ismeretlen ismerős

2008.09.27. 20:25 :: SilverMike

Több okból is rá lehet biggyeszteni ezt a költői jelzőt a szingapúri futamra. Mivel, Szingapúr nem új terep az autóversenyzés világának. Az 1960-as, 1970-es években rendeztek itt versenyeket! Igaz nem a Forma 1 Világbajnokság keretein belül, és nem városi pályán, hanem egy másik épített Ringen a várostól nem messze! A pálya "maradványai" még ma is megvannak, őrzik a dicső múlt emlékeit. Mert bizony megfordult itt a "Nagy Black Jack Brabham", és a hetvenes évek több sztárja is. Aztán csend. Vihar előtti! Majd Bernie Ecclestone a '90-es évek elején jelentkezett, hogy jó lenne egy futam itt, Keleten. Sokat kellett várni a hivatalos bejelentésre, miszerint Szingapúr rendezheti az első éjszakai (!!!) futamot 2008-ban. Nem is akárhol, hanem a város szívében! A bejelentés után Bernie adott a rendezőknek 90 napot, hogy leaszfaltozzák a pályát, majd felkészüljenek a "történelmi futamra". A szervezők azonnal teljesítették Mr. E kívánságát. Ezután jött a "megvilágosodás". Hosszú ideig folyt a vita, arról, hogy ki és hogyan világítsa meg a pályát. Végül egy Olasz cég nyerte a "pályázatot". A megvalósítás azonban nem volt egyszerű, sőt! A legfőbb problémát a bukóterek (már amennyi van) megvilágítása okozta. Persze az is sikerült! Majd telt, múlt az idő, és lassan a 2008-as év legjobban várt futama lett a fent említett! Talán az új pálya, talán a megvilágítás miatt. De egy biztos a rajongók várták/várják ezt az eseményt! Bernie ismét jó lóra tett. A pálya a felhőkarcolókkal, a hidakkal és a világ legnagyobb óriáskerekével körülvéve, pontosan beleillik a "Cirkusz" új irányzatába. Egy nagy show, egy nagy látványosság. Magára a pályára sem lehet egyetlen rossz szavunk sem! Pontosan azért, mert nem tökéletes. Huplis, szűk, sőt falevelek hullanak be a pályára (micsoda dolog!!!). A pályán egyébként 25 kanyar található! Melyek közül négy helyen kell, 100 km/h alatti sebességre fékezni. Azonban ezt ellensúlyozandó, négy igen gyors rész is található a pályán! Mi kell még? Ugyanis ez a sok rossz (a pilótáknak) csak nekünk, a nézőknek jó! Mert szinte biztos, hogy nem egy unalmas futamot láthat majd a publikum. Az összetevők adottak!
Az első éjszakai versenyhez.
A Formula 1 nyolcszázadik versenyéhez.
Történelmi.

3 komment

Címkék: hírek előzetes forma1történelem

A bejegyzés trackback címe:

https://silvermike.blog.hu/api/trackback/id/tr75684888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kimi&Schumi 2008.09.27. 22:05:31

Szia Miki! Nagyon illik ez a kép a szöveghez! A cikk is nagyon lett!! Továbbra is így;)

Üdv:Vivi

Nadja*Az egyik kicsi hippi 2008.09.29. 20:04:40

Tök jó a cikk. :)
Nagyon megszerettem ezt a pályát. Asszem felveszem ezt a pályát a favoritjaimhoz. :P
Pussz :)

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2008.09.29. 20:08:13

Kimi&Schumi: köszi! A kép nekem is nagyon tetszik! azért is tettem ki.

A Futamösszefoglaló, holnap, vagy Szerdán jön, bocsi a késésért!
süti beállítások módosítása