Üdvözlet

Szép napot! Köszönöm, hogy vetted a fáradságot és „rákattantál” erre az oldalra. Ami természetesen a Formula 1-ről szól, itt-ott magánvéleménnyel fűszerezve, de időt szentelve a „cirkusz történetére”, és az aktuális eseményekre is. Köszönettel tartozom Dave-nek, aki bátorított arra, hogy ezt a blogot elkövessem. Remélem tetszeni fog, és máskor is ellátogatsz ide, jó olvasást. Üdv: SilverMike (Vég Miklós)

Videók

ABU DHABI ALONSÓVAL: KAMUI KOBAYASHI: BRAZIL NAGYDÍJ 2009:

MINER

Beszélő

  • Retroka Sensei: "Hogyan emlékszünk vissza 10 év múlva a 2009 évre?" Én 11 évvel később megmondom, nem a legizgalmasabb, de el lehet nézni. :D Lehetett volna jobb is, mert megvolt rá a potenciál, de igazán kiemelkedőt csak pár futamnak sikerült. Kár hogy nem folytatódott a blog, pedig tetszik :) Régen mennyivel értelmesebbek voltak a szurkolók, nem kis majomságokba kötöttek bele. :D (2020.11.07. 16:10) "Tükör" - Adu Dhabi Nagydíj összefoglaló
  • Sceurpien: Remélem nem baj hogy ide írok. Az én honlapomnak van egy bannercsere jellegű ajánlata. Érdekel esetleg? F1-es jellegű játék. Maga a honlap: www.pegamesatnet.hu/Rage/ Az ajánlatról: www.pegamesatnet.hu/Rage/forspons.php Kicsit másabb, mint a szokásosok, de pont azért, mert így a játékosoknak érdekük, hogy megnézzék a "Szponzorokat". Ha érdekel, a honlapon megtalálod az e-mail címem, és írj. Köszi! (2010.03.23. 11:28) Személyes - A blog jövőjéről
  • zsuszti: Hát igen tény, hogy jellemző, hogy a nők rosszabbul vezetnek, mint a férfiak,de ettől még a versenyzők között lehet, hogy van olyan aki tud legalább olyan szinten csak éppen legyintenek rá a berögződöttség miatt,mert nő. Én pl:lovagolok és nem nagyképűsködésből csak hasonlatnak,de lány létemre sokszor felültem olyan vad lovakra amire rajtam kívűl csak egy 2 méteres pasi mert felülni és a fiúk akikkel egy csapatban voltam nem vagy max 2 percig mertek rajta ülni és inkább átadták nekem a lovat. Szóval ugyanígy nem mindig biztos, hogy csak a fiúk lehetnek a jobbak a vezetésben csak mert az általában úgy van. Én remélem, hogy egyszer lesz benn a jövőben egy női versenyző az F1-ben, aki tényleg tud is valamit mutatni és nem fogják rá, hogy na ezt csak az alakjáért alkalmazzák, hogy népszerűsítse az F1-et. (2010.03.20. 13:55) A világ leggyorsabb női – hölgyek az F1-ben és "azon túl"
  • SilverMike: @safranynorbert: Köszönöm szépen, holnap felteszem, a linket, ahol a blog "folytatódik" :) (2009.12.19. 08:58) Személyes - A blog jövőjéről
  • : Sok sikert! (2009.12.13. 00:32) Személyes - A blog jövőjéről
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Licenc

Creative Commons Licenc

RÁDIÓ

Összes

Belga Nagydíj: Győzelem a statisztikáknak (avagy a szíveknek)

2008.09.08. 16:18 :: SilverMike

Jean Alesi volt annak idején a "szívek bajnoka"! Az ember, aki versenyeket sosem nyert, de a megmozdulásai, a versenyei, a tettek magukért beszéltek. Ami itt, a 2008-as Belga Nagydíjon történt, az hasonló az "Alesi effektushoz"! A történtek engem személy szerint csak megerősítettek a hitemben! Abban a hitemben, hogy "a statisztika arra való, hogy kitöröljem vele a seggem"! Ennyit ért Massa győzelme! És mielőtt bárki rám vetné azokat a bizonyos köveket, had magyarázzam meg, vagyis hagy próbáljam megmagyarázni! Nem Felipe Massa ellen beszélek, és nem Őt okolom a történtekért, Ő csupán jókor volt jó helyen, ennyi! És "nyert"! De mit is ér ez a győzelem? Mi volt eddig az én "hitem"! A következő! Tulajdonképpen, ha belegondolunk, mit is ér egy győzelem, egy VB cím? Csupán csak egy adat, egy szám a statisztikáknak! Semmi! Ami az embereket vonzza ebben a sportban és mindig is vonzotta, az az EMBER volt, és az, ahogy ezek az emberek vezettek! Versenyeztek! És vesztettek! De a tettek, azok fennmaradtak, örökre! Ezért volt nagy Ronnie Peterson, és a már idézett Jean Alesi! És ebben lesz nagy Lewis Hamilton, és Kimi Räikkönen! Az emberek, akik versenyeztek, férfiasan, keményen, az utolsó vérig! Massa pedig kapott egy győzelmet, a statisztikáknak!A nagy könyvnek!
Spa Franchorchamps hozta a formáját, és egy remek versennyel ajándékozott meg minket! A Pole-t Lewis Hamilton szerezte meg, Massa, és Kovalainen előtt! Kimi indult a negyedik helyről! És micsoda indulás volt az! A bénázó Kovalainent, majd a "favorizált" csapattársát is lazán "csuklóból" leelőzte! Már a második volt! Az egészhez hozzátartozik, hogy a pálya ekkor nedves volt, esőfutamról ugyan nem beszélhetünk, azért a "nyirkos aszfalt" megtréfálta a fiúkat! Hamilton a második körben csúszott el! Ezután Räikkönen őt is befogta! És már vezetett is! Azonban nem csak Hamilton, hanem a fele mezőny csúszkált, bénázott! Remek első körök voltak! Igazi csata, remek pillanatok! Kovalainen az elrontott rajt után csodálatos versenyzéssel jött fel, egészen addig amíg Mark Webber nyomába nem ért! Ugyanis Webbo már nem volt annyira előzékeny, Kovalainen pedig túl heves volt, hát összeakadtak! Itt a vége fuss el véle! Előttük a végig remekelő Bourdais haladt, aki már szombaton kisebbfajta hőssé lett, hát még most! Mikor végig az ötödik helyen haladt, igaz a végén visszaesett hetediknek, de szép volt, pontokat hozott! Az élen végig az utolsó körökig szoros csata zajlott Kimi és Lewis között! Az első kiállások után ugyan Hamilton 6mp-es hátrányba került, de visszahozta, újra nyílttá vált a csata! A harmadik helyen az "óvatos duhaj" Massa állt, aki nem kockáztatott a nedves pályán se a futam elején, se annak a végén! A "kisember" tehát felnőtt, nem csak versenytempóban, lám észben is fejlődött! Mögötte Alonso! A futam közepén kicsit csendesedett a "csatazaj" de ez csak vihar előtti csend volt! Ami ezután jött az örökre bekerül az F1 történelmébe! Kimi Räikkönen és Lewis Hamilton "férfias", gigászi harca a győzelemért! Ekkor jött az a bizonyos előzés! Hamilton a buszmegálló kanyarban bement Kimi mellé, azonban a Finn reagált, nem engedett neki helyet! Hamilton pedig inkább átvágta a pályát, mintsem, hogy ütközzenek! Majd miután maga elé engedte (?) Kimit az első kanyarban ismét előzött, ekkor már sikerrel! Majd jött az eső az utolsó két körre! Mindketten csúszkáltak, előztek a nedves pályán száraz gumival! Két körrel a vége előtt Kimi kicsúszott, bele a falba! Elszállt, Hamilton nyert! Hittük ezt akkor! Massa a második, Heidfeld pedig egy ravasz trükkel, és intermedier gumikkal a harmadik! Majd Alonso, Vettel, Kubica, és Bourdais! Mögülük kizárták Glock-ot, - sárgánál előzött - Webberé a pont! Aztán a futam után robbant a bomba! Vizsgálják Hamilton manőverét! A buszmegállósat! Mivel nem engedte el Kimit, vagy ha el is engedte nem hagyott neki jó pozíciót! Nevetséges, de a szabály az, szabály! Lewis Hamilton egy 25 másodperces büntetést kapott, ezzel visszasorolódott a 3. helyre! Van sapka, nincs sapka este! Massa nyert! Most pedig, hogy visszautaljak a címre, vagy a bevezetésre, had mondjam el a véleményem! Az Én szememben a Lewis Hamilton lett a "szívek győztese" kemény harcban, pályán előzve! Ez az, ami örökre megmarad! Amire a nép emlékezni fog! Massa meg kapott egy győzelmet a "könyvekbe"! Nagy ügy...

Niki Lauda: "Ez egy teljesen tiszta manőver volt Hamiltontól."
Daily Mail: "Újabb összeesküvés elméletek születtek. Egy félig üres pezsgős üveg állt a McLaren garázsában."

A McLaren persze felebezett a döntés ellen, az FIA a fellebbviteli bíróságon vizsgálja majd az ügyet! Tehát a mai napig nem lehet biztosan tudni ki a Belga Nagydíj győztese (papíron)! Ismerve az FIA ítélethozatali sebességét, egy két hét múlva ez is tiszta lesz! Következzen tehát Monza!!! Pont.

6 komment

Címkék: vélemény hírek forma12008 futamok

A bejegyzés trackback címe:

https://silvermike.blog.hu/api/trackback/id/tr38654062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kimi&Schumi 2008.09.08. 19:55:32

Kedves MIki!
Én nagyon sajnálom ami történt! Ez az egész jogtalan volt!! Hamilton nagyon szépen ment úgy ment ,mint egy igazi klasszis! Gratulálok neki! Kimi eszméletlen volt! Végre azt láttam amit akartam amire tudtam,hogy képes! HIbázott,de pont azért mert most Ő VOLT A LEGJOBB(számomra)!! Csalódott voltam a verseny miatt úgy 1 órán keresztül,de utána belegondoltam mit láttam és rájöttem nem szabad annak lennem!! Kimi a régi bár tudom,hogy ez a futam vesztés a legnagyobb fájdalom lehet most neki! Nem baj előfordul! Sajnos nem jött be a tippünk,hogy Kimi-Hamilton párharc lesz,denem baj! Majd jövőre!! A cikk pedig nagyon jó lett s ,mint olvasható lenne,ha tisztán fogalmaztam volna :D,én teljesen egyet értek veled! További sok sikert a ilyen szép cikkekhez!

egy nagy rajongód: Viv

dave985 2008.09.09. 01:24:54

Egyetértek mindenben. Monzában visszavágunk!:)

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2008.09.10. 14:52:40

Kimi&Schumi: hát, nagyon nagy verseny volt az FIA-t vegyük le, hagyjuk! amúgy most nem tudni mi lesz a fellebezés stb! mondtam hogy Kimi-Lewis párharc lesz:)! Én már tartom magam ehhez! :)

dave: De mégy hogy!!! :))) 1-2-ben!!!

Kimi&Schumi 2008.09.10. 18:58:51

Kedves MIki!
Bárcsak iagazd lenne! DE azt hiszem ez a verseny volt a központja mindennek:( Itt veszett el a lehetőség... Én úgy érzem,de ha iagazd lesz esküszöm kapsz tőlem vmit postán:D:D

Üdv:Viv:)

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2008.09.11. 17:28:33

szia!
Hát nem tudom! :) egész évben ezt éreztem, látod itt Belgiumban bejött Ők csatáztak! most már kitartok a véleményem mellett! "Az F1-ben minden megtörténhet"

Nadja*Az egyik kicsi hippi 2008.09.12. 18:47:31

Először is a cikk nagyon jó, mint mindig. Másodszor nekem a kedvenc pályám Spa, mert itt mindig történik valami és ez tetszik, de ami ebben az utolsó három körben történt az nem volt semmi. Szerintem nem lesz még egy ugyanilyen Belga GP. Ez megismételhetetlen volt. És hogy mi a véleményem Hamilton bűntetéséről? Szerintem jogtalan volt. Nem fer döntés volt. Nem is értem az egészet. Lehet, hogy ezzel elveszti a VB címet?! Nem tudom...én azt szeretném ha ő lenne a VB. Ő már tényleg megérdemli azok után, amin keresztül ment.
Pussz: Nóri
süti beállítások módosítása