Üdvözlet

Szép napot! Köszönöm, hogy vetted a fáradságot és „rákattantál” erre az oldalra. Ami természetesen a Formula 1-ről szól, itt-ott magánvéleménnyel fűszerezve, de időt szentelve a „cirkusz történetére”, és az aktuális eseményekre is. Köszönettel tartozom Dave-nek, aki bátorított arra, hogy ezt a blogot elkövessem. Remélem tetszeni fog, és máskor is ellátogatsz ide, jó olvasást. Üdv: SilverMike (Vég Miklós)

Videók

ABU DHABI ALONSÓVAL: KAMUI KOBAYASHI: BRAZIL NAGYDÍJ 2009:

MINER

Beszélő

  • Retroka Sensei: "Hogyan emlékszünk vissza 10 év múlva a 2009 évre?" Én 11 évvel később megmondom, nem a legizgalmasabb, de el lehet nézni. :D Lehetett volna jobb is, mert megvolt rá a potenciál, de igazán kiemelkedőt csak pár futamnak sikerült. Kár hogy nem folytatódott a blog, pedig tetszik :) Régen mennyivel értelmesebbek voltak a szurkolók, nem kis majomságokba kötöttek bele. :D (2020.11.07. 16:10) "Tükör" - Adu Dhabi Nagydíj összefoglaló
  • Sceurpien: Remélem nem baj hogy ide írok. Az én honlapomnak van egy bannercsere jellegű ajánlata. Érdekel esetleg? F1-es jellegű játék. Maga a honlap: www.pegamesatnet.hu/Rage/ Az ajánlatról: www.pegamesatnet.hu/Rage/forspons.php Kicsit másabb, mint a szokásosok, de pont azért, mert így a játékosoknak érdekük, hogy megnézzék a "Szponzorokat". Ha érdekel, a honlapon megtalálod az e-mail címem, és írj. Köszi! (2010.03.23. 11:28) Személyes - A blog jövőjéről
  • zsuszti: Hát igen tény, hogy jellemző, hogy a nők rosszabbul vezetnek, mint a férfiak,de ettől még a versenyzők között lehet, hogy van olyan aki tud legalább olyan szinten csak éppen legyintenek rá a berögződöttség miatt,mert nő. Én pl:lovagolok és nem nagyképűsködésből csak hasonlatnak,de lány létemre sokszor felültem olyan vad lovakra amire rajtam kívűl csak egy 2 méteres pasi mert felülni és a fiúk akikkel egy csapatban voltam nem vagy max 2 percig mertek rajta ülni és inkább átadták nekem a lovat. Szóval ugyanígy nem mindig biztos, hogy csak a fiúk lehetnek a jobbak a vezetésben csak mert az általában úgy van. Én remélem, hogy egyszer lesz benn a jövőben egy női versenyző az F1-ben, aki tényleg tud is valamit mutatni és nem fogják rá, hogy na ezt csak az alakjáért alkalmazzák, hogy népszerűsítse az F1-et. (2010.03.20. 13:55) A világ leggyorsabb női – hölgyek az F1-ben és "azon túl"
  • SilverMike: @safranynorbert: Köszönöm szépen, holnap felteszem, a linket, ahol a blog "folytatódik" :) (2009.12.19. 08:58) Személyes - A blog jövőjéről
  • : Sok sikert! (2009.12.13. 00:32) Személyes - A blog jövőjéről
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Licenc

Creative Commons Licenc

RÁDIÓ

Összes

Az utolsó Mohikán

2008.08.11. 13:20 :: SilverMike

Mármint Rubens Barrichello! Az utolsó ember ebben a mezőnyben aki "még látta Lenint", az utolsó pilóta aki még versenyzett Sennával! Mi az hogy versenyeztek? Ők még barátok voltak! Rubens volt a "kis Senna", a jövő nagy reménysége a '90-es évek elején!! És tessék! Tizenhat évvel később örökre beírta a nevét a Forma 1 történetébe! De honnan is indult ez a karrier?! A nagyi szobájából! Igen, onnan nézte a Brazil Nagydíjat, mert a szoba véletlenül egy Forma 1-es pályára nézett!!! Megesik! Utána "Rubinho", magyarul talán "Rubenszke, kicsi Rubens" fejébe vette, hogy pilóta lesz! Mégpedig Formula 1-es! És tessék! Az 1993-as Dél Afrikai Nagydíj rajtrácsán már, mint „Forma 1-es volánzsonglőr” állt! A futamon azonban kiesett, váltóhiba! A világ az Európa Nagydíjon figyelt fel rá Doningtonban, mikor a szakadó esőben, a harmadik helyen autózott, a technika ördöge viszont újra kibabrált vele! Hat körrel a vége előtt kiesett! Az 1994-es évben Rubinho megjárta a poklot és a mennyországot is! És mivel a pokolba vezető út csupa jóindulattal van kikövezve, minden jól indult! Hazai pályán negyedik lett, a "Pacifik Nagydíjon"(igen akkoriban ilyen is volt) végre valahára felállt a pódiumra! Majd jött Imola! A fekete hétvége Rubens hatalmas bukásával indult Pénteken! Miután túlélte ezt a borzalmat a kórházban „szívbéli jó barátja”, és mentora Ayrton Senna bátorította! Utána bekövetkezett a tragédia! Ayrton meghalt! A hír lesújtotta Rubinhót... Később Belgiumban ő szerezte meg a Pole Pozíciót! Visszatért tehát a helyes útra! Aztán sokáig semmi! Voltak felvillanásai a Stewart - Ford csapattal, második helye az esős Monacóban! Vagy mikor az 1999-es Európa Nagydíj után nem titkolta szomorúságát, pedig dobogón állt, harmadik lett! Viszont csapattársa nyert, első alkalommal a Stewart autóval! Nem titkoltan Rubens akarta szállítani a győzelmet Sir Jackie Stewart-nak! A Ferrari először 1996-ban keresete fel hősünket! De akkor Rubens a Stewart mellett döntött! Másodszorra viszont elfogadta "Ferrariék" ajánlatát! A 2000-es évre leszerződött! És itt követte volna el pályafutása legnagyobb hibáját? Nem, ugyan ismeretes, hogy a Ferrarinál csak "fegyverhordozó" volt! Amiért sokan sokszor kritizálták, én is! Viszont a "Scuderiánál" nyert először! Micsoda győzelem volt az!!! A tizennyolcadik helyről esőben, a régi Hockenheimringen! A dobogón pedig az örömkönnyek, a brazil zászló! Ő Rubens, az ember aki mindig vidám, és tessék sírni is tud! „És sírni csak a győztesnek szabad!” 2003-ban ő nyerte meg a bajnokságot Schumachernek! Zseniálisan védte pozícióját Raikkonennel szemben Japánban! Élete legnagyobb futama volt, élete versenye! Azonban a Ferrarinál eltöltött éveknek árnyoldala is volt! 2002 Ausztria, a mindenki által ismert, „lerágott csont”, mikor az utolsó körön átadta a győzelmet Schumachernek! Rubens azon a napon többet vesztett egy győzelemnél...elvesztette az emberek hitét, a szimpátiát! És ezt érezte is, azon a napon nem bolondozott a dobogón, vagy legalábbis nem őszintén! És, hogy mikor nyerte vissza az emberek szimpátiáját, mikor lett ő "mindenki barátja"? A napon, amikor elment a Hondához! A Japánoknál "sokad virágzását" éli! Sokak szerint ezek levezető évek! De nem, Rubens motivált, ég benne a "régi tűz"! És Törökországban megdöntötte Riccardo Patrese rekordját! Már ő minden idők "legtöbb futamon részvevő pilótája". Micsoda rekord! És lám még mindig tud örülni a dobogón, láthattuk Silverstone-ban! Azonban ebbe a tekintetben is ő az utolsó! Az utolsó ember aki őszintén, vidáman örül a sikernek! Sajnos...

 

A képekért nagy köszönet Áginak(tapaty)!

9 komment

Címkék: pilóták forma1történelem

A bejegyzés trackback címe:

https://silvermike.blog.hu/api/trackback/id/tr59610618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tapaty 2008.08.11. 15:26:42

Köszi a cikket, már nagyon vártam.
Én 6 éve vagyok a rajongója és bizony nekem pont azon az Osztrák GP-n lett a kedvencem. (igaz ez volt az első futam is, amit egyáltalán láttam). És hogy miért Ő? Mert tud és mer nevetni és sírni egyaránt a dobogón, meri kinyilvánítani az érzelmeit, ha örül, ha mérges, ha csalódott. Bár le sem tudná tagadni, hisz minden rá van írva az arcára.
Nagyon remélem, hogy jövőre még kap esélyt, hogy egy (talán) jobb Hondával megmutathassa mire képes még most is.
Szóval jó kis cikk lett.
És szívesen olvasnék hasonlót a többi pilótáról is.

laudaf1 2008.08.11. 15:48:20

Rubens Barrichello a forma-1 utolsó hőse nagyon bírtam már a Jordenes korszakban is de a legjobban a Ferrarinál kedveltem meg. Jó a cikk és remekül passzolnak hozzá a képek.

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2008.08.11. 16:17:20

tapaty: én meg köszönöm a kommentedet, no meg a Képeket!!! én kedveltem Rubenst a Ferrari előtt és a Ferrari után:) Igen az mind igaz amit leírtál! Ő a nagy mókamester! sőt a családját is szereti no ezt ki is hagytam! :)

Lauda: köszönöm a dícséretet a cikkhez, a képeket Ági szerezte be:), szerintem is nagyon jók lettek! miért is lenn ő az utolsó hős???

dave985 2008.08.11. 20:13:48

Még nagyon-nagyon sokáig szeretném látni versenyezni!...

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2008.08.12. 16:32:08

Dave: igen remélem én is! Két évig mindenképpen maradhatna! Akkor meglenne neki a 300 futam! az azért szép lenne!

Deni 2008.08.12. 17:23:30

Nagyon jó a cikk, grat. :)
Nekem ez a rész a kedvencem:
"Igen, onnan nézte a Brazil Nagydíjat, mert a szoba véletlenül egy Forma 1-es pályára nézett!!! Megesik!" :DD

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2008.08.13. 12:18:31

Deni: nagyon szépen köszönöm!!! :) az elismerést!!! "Goood Save"...:) tartsd meg a jó szokásod, és olvasd tovább a blogot!!

Zsoka 2008.09.21. 18:16:31

Az év versenye volt mikor dobogón álhatott.Nem ez volt az első,de úgy örült annak,mintha az lenne.Nem vagyok Rubensens,de akkor annyira megkedveltem őt,hogy örömömben sírtam.2002-es futamot láttam is,ha régebbi felvételből,azthiszem megvan a youtuben is.Aznap nem,csak Rubens,de még Schumacher is elszégyelte magát.Sajnálom a Feraris éveit,mert ez mindig megmarad benne,de remélem marad és jövőre legalább a pontokért küzdhetnek majd.Ennyi boldogság legyen neki a sok szenvedés utá.És afelöl kétségem nem lenne,hogy egy 5-6-7-8 helynek ne örülne:)

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2008.09.21. 19:08:31

Zsoka: igen, az egy nagyon szép pillanat volt! abszolút igazad van abban, hogy Rubens megérdemelne még 1-2 évet! Remélem ezt a Honda is belátja, sőt nem is teljesít rosszul, van esélye! egyébként érdekes, hogy mostanában Rubens-t szinte mindenki kedveli!!! :) van is rá OK, mert tényleg egy őszinte rendes csóka! Ezt pont láthattuk a dobogón idén Angilában! :) kösz a kommentet!
süti beállítások módosítása