Üdvözlet

Szép napot! Köszönöm, hogy vetted a fáradságot és „rákattantál” erre az oldalra. Ami természetesen a Formula 1-ről szól, itt-ott magánvéleménnyel fűszerezve, de időt szentelve a „cirkusz történetére”, és az aktuális eseményekre is. Köszönettel tartozom Dave-nek, aki bátorított arra, hogy ezt a blogot elkövessem. Remélem tetszeni fog, és máskor is ellátogatsz ide, jó olvasást. Üdv: SilverMike (Vég Miklós)

Videók

ABU DHABI ALONSÓVAL: KAMUI KOBAYASHI: BRAZIL NAGYDÍJ 2009:

MINER

Beszélő

  • Retroka Sensei: "Hogyan emlékszünk vissza 10 év múlva a 2009 évre?" Én 11 évvel később megmondom, nem a legizgalmasabb, de el lehet nézni. :D Lehetett volna jobb is, mert megvolt rá a potenciál, de igazán kiemelkedőt csak pár futamnak sikerült. Kár hogy nem folytatódott a blog, pedig tetszik :) Régen mennyivel értelmesebbek voltak a szurkolók, nem kis majomságokba kötöttek bele. :D (2020.11.07. 16:10) "Tükör" - Adu Dhabi Nagydíj összefoglaló
  • Sceurpien: Remélem nem baj hogy ide írok. Az én honlapomnak van egy bannercsere jellegű ajánlata. Érdekel esetleg? F1-es jellegű játék. Maga a honlap: www.pegamesatnet.hu/Rage/ Az ajánlatról: www.pegamesatnet.hu/Rage/forspons.php Kicsit másabb, mint a szokásosok, de pont azért, mert így a játékosoknak érdekük, hogy megnézzék a "Szponzorokat". Ha érdekel, a honlapon megtalálod az e-mail címem, és írj. Köszi! (2010.03.23. 11:28) Személyes - A blog jövőjéről
  • zsuszti: Hát igen tény, hogy jellemző, hogy a nők rosszabbul vezetnek, mint a férfiak,de ettől még a versenyzők között lehet, hogy van olyan aki tud legalább olyan szinten csak éppen legyintenek rá a berögződöttség miatt,mert nő. Én pl:lovagolok és nem nagyképűsködésből csak hasonlatnak,de lány létemre sokszor felültem olyan vad lovakra amire rajtam kívűl csak egy 2 méteres pasi mert felülni és a fiúk akikkel egy csapatban voltam nem vagy max 2 percig mertek rajta ülni és inkább átadták nekem a lovat. Szóval ugyanígy nem mindig biztos, hogy csak a fiúk lehetnek a jobbak a vezetésben csak mert az általában úgy van. Én remélem, hogy egyszer lesz benn a jövőben egy női versenyző az F1-ben, aki tényleg tud is valamit mutatni és nem fogják rá, hogy na ezt csak az alakjáért alkalmazzák, hogy népszerűsítse az F1-et. (2010.03.20. 13:55) A világ leggyorsabb női – hölgyek az F1-ben és "azon túl"
  • SilverMike: @safranynorbert: Köszönöm szépen, holnap felteszem, a linket, ahol a blog "folytatódik" :) (2009.12.19. 08:58) Személyes - A blog jövőjéről
  • : Sok sikert! (2009.12.13. 00:32) Személyes - A blog jövőjéről
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Licenc

Creative Commons Licenc

RÁDIÓ

Összes

A teknős és a nyúl(ak)

2008.07.13. 16:38 :: SilverMike

Először is! Mindenféle sóder előtt, szeretném leszögezni, hogy a címben említett teknőst, bár Robert Kubicára írtam, nem a Lengyel fiú gyorsaságát szeretném megkérdőjelezni! És nem is azért írom mert "nem kedvelem Kubicát", sőt! Én már akkor kedveltem a "Repülő Polákot" mikor még csak az F1 közelébe legyeskedett! És volt szerencsém saját szememmel látni, azt ahogy bemutatkozik a királykategóriában! Kinn a Ringen! Esőben, esve kelve! Szóval! A teknős jelzőt csupán a jelenlegi helyzet miatt akasztottam reá! Végül is gondoljunk bele a teknős sem lenne olyan "csigalassúsággal megáldva" ha nem cipelné a teknőjét! És az a teknő az bizony a BMW! És miért is hordom én ezt itt össze-vissza? Mert az idei világbajnokság a féltávon rettenetesen szoros, és jó! A Forma 1, végre visszanyerte rég elveszett és megtépázott hírnevét! Izgalmas futamok! Előzések! Minden ami a népet érdekli! És nem a kémbotrányok, és viszályok! Hanem a verseny, az a verseny amiben most a legjobbak is hibáznak! És erre akkor döbbentünk rá, mikor a Räikkonen kiütötte Sutilt, és a Hamilton kiütötte őt! Szerintem ez "marhajó" volt! Mert itt jött a képbe, a teknős akarom mondani Robert! Mivel ő nem hibázott! És mikor a nagyok, hibát hibára halmoztak vezette a Vb-t! A mezőny "csupán" harmadik leggyorsabb autójával! És még mindig, ott van a tűz közelben! Viszont nekem Silverstone vízválasztó volt! Ugye év elején ide, ebbe a blogba le mertem írni, hogy Kimi vagy Lewis lesz a bajnok! Aztán jöttek itt Kubicák és Massák, és a két nagy küzdő fél valahogy eltűnt! Majd jött Silverstone! Hamilton, elképesztően jól ment!  Ahogy Kimi is! Miután a feje vesztett Ferrari, elpuskázta a futamát! Felküzdötte magát 11.ről a 4.helyre! És lám! Massa és Kubica hibáztak, az eddigi előnyük eltűnt, mondhatnám a világ helyre állt! És ez így van rendjén! Most félévnél újra le merem írni, hogy Kimi és Lewis között fog eldőlni a bajnokság! Sajnos Kubicának a BMW miatt nincs reális esélye, Massa pedig még mindig messze Kimi mögött áll, fejben legalábbis biztos! És marad a két eredeti nagy küzdőfél! De! Ez idáig szép és jó! Viszont Kubicáék sem fognak letenni arról, hogy ők vigyék haza majd Decemberben Monacóból, a bajnoknak járó trófeát! És itt válik majd, minden érdekessé mivel ők továbbra is el fognak lopni rengeteg értékes pontot a nagyoktól! És nem mellesleg (remélem) minden az utolsó futamon dől majd el négyük között! Ez a legnagyszerűbb az egészben!!! Aztán azt se feledjük, a történet szerint a teknős(ök) legyőzték a nyulat...

5 komment

Címkék: vélemény forma12008

A bejegyzés trackback címe:

https://silvermike.blog.hu/api/trackback/id/tr70566186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadja*Nórííí 2008.07.13. 16:58:20

fantasztikus! ;)
Bízok Kubicában nagyon. Esélye van a végső győzelemre, de nem biztos, hogy Hamilton hagyná ezt(sztem).
Végül is jó versenynek nézünk elébe, és már kíváncsian várom a végét. =)

dave985 2008.07.14. 16:17:52

Az idei szezonból nem tudok kiemelni olyan versenyt, ami kimondottan gyenge lett volna,mindegyikben volt vmi kis fűszer.Kezdi visszanyerni a 10 évvel ezelőtti nívóját a sportág.
Én is Hamilton és Kimi csatáját várom, előbbi sikerével. Lehet, nagyot fogok csalódni, de jelenleg úgy érzem, erősebben fejleszt a McLaren.

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2008.07.14. 17:14:05

én is így érzek, végre az F1 újra rátalált a jó útra:)! jelenleg én is a McLaren-t érzem erősebbnek...dejó lenne ha sikerülne:))) 10év után...nah HAJRÁ!!!!

Szőkee 2008.07.20. 11:54:37

Én Raikkönen drukker vagyok, remélem ő fog nyerni!!!!
Idén még kevés a BMW ereje sztem, még nem fogják elhozni a trófeát,de szeretem a meglepetéseket!

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2008.07.20. 12:49:54

Most válaszolok mindenkinek! :) egyszerre!
Nadja: Én is várom a végét, és bízom benne, hogy Hamilton elcsípi a VB-címet!
Szőkee:
Azokat én is:)) sőt a meglepetések jót tesznek az egész F1-nek is!
Dave:
láttam a írásod nagyon jó lett! És HAJRÁ McLAREN! igen, csak a győzelem elfogadható, de tarok Massától...
Niki Lauda:
Köszi, igen Rindt egy remek sportoló volt, kár hogy csak volt!
süti beállítások módosítása