Üdvözlet

Szép napot! Köszönöm, hogy vetted a fáradságot és „rákattantál” erre az oldalra. Ami természetesen a Formula 1-ről szól, itt-ott magánvéleménnyel fűszerezve, de időt szentelve a „cirkusz történetére”, és az aktuális eseményekre is. Köszönettel tartozom Dave-nek, aki bátorított arra, hogy ezt a blogot elkövessem. Remélem tetszeni fog, és máskor is ellátogatsz ide, jó olvasást. Üdv: SilverMike (Vég Miklós)

Videók

ABU DHABI ALONSÓVAL: KAMUI KOBAYASHI: BRAZIL NAGYDÍJ 2009:

MINER

Beszélő

  • Retroka Sensei: "Hogyan emlékszünk vissza 10 év múlva a 2009 évre?" Én 11 évvel később megmondom, nem a legizgalmasabb, de el lehet nézni. :D Lehetett volna jobb is, mert megvolt rá a potenciál, de igazán kiemelkedőt csak pár futamnak sikerült. Kár hogy nem folytatódott a blog, pedig tetszik :) Régen mennyivel értelmesebbek voltak a szurkolók, nem kis majomságokba kötöttek bele. :D (2020.11.07. 16:10) "Tükör" - Adu Dhabi Nagydíj összefoglaló
  • Sceurpien: Remélem nem baj hogy ide írok. Az én honlapomnak van egy bannercsere jellegű ajánlata. Érdekel esetleg? F1-es jellegű játék. Maga a honlap: www.pegamesatnet.hu/Rage/ Az ajánlatról: www.pegamesatnet.hu/Rage/forspons.php Kicsit másabb, mint a szokásosok, de pont azért, mert így a játékosoknak érdekük, hogy megnézzék a "Szponzorokat". Ha érdekel, a honlapon megtalálod az e-mail címem, és írj. Köszi! (2010.03.23. 11:28) Személyes - A blog jövőjéről
  • zsuszti: Hát igen tény, hogy jellemző, hogy a nők rosszabbul vezetnek, mint a férfiak,de ettől még a versenyzők között lehet, hogy van olyan aki tud legalább olyan szinten csak éppen legyintenek rá a berögződöttség miatt,mert nő. Én pl:lovagolok és nem nagyképűsködésből csak hasonlatnak,de lány létemre sokszor felültem olyan vad lovakra amire rajtam kívűl csak egy 2 méteres pasi mert felülni és a fiúk akikkel egy csapatban voltam nem vagy max 2 percig mertek rajta ülni és inkább átadták nekem a lovat. Szóval ugyanígy nem mindig biztos, hogy csak a fiúk lehetnek a jobbak a vezetésben csak mert az általában úgy van. Én remélem, hogy egyszer lesz benn a jövőben egy női versenyző az F1-ben, aki tényleg tud is valamit mutatni és nem fogják rá, hogy na ezt csak az alakjáért alkalmazzák, hogy népszerűsítse az F1-et. (2010.03.20. 13:55) A világ leggyorsabb női – hölgyek az F1-ben és "azon túl"
  • SilverMike: @safranynorbert: Köszönöm szépen, holnap felteszem, a linket, ahol a blog "folytatódik" :) (2009.12.19. 08:58) Személyes - A blog jövőjéről
  • : Sok sikert! (2009.12.13. 00:32) Személyes - A blog jövőjéről
  • Utolsó 20

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Licenc

Creative Commons Licenc

RÁDIÓ

Összes

Ha kialszik a tűz!

2008.06.19. 19:16 :: SilverMike

A mai bejegyzésben, egyik kedves "olvasóm" "Nadja" kérésére próbálok választ adni: Mikor, és hogy ég ki, válik motiválatlanná egy Forma 1-es pilóta?
 


A Formula 1-es versenyzőket, egy megmagyarázhatatlan szenvedély, egy belső ösztön egy mindennél erősebb vágy hajtja. A tűz. Van akiben egy életen át ég, és hajtja a siker felé, van aki megérzi mikor kezd benne pislákolni, és van akiben még visszavonulása előtt kiég... Ez így van, így volt és így lesz! Vegyük például "a Maestro" Manuel Fangio esetét! Agyon nyerte magát, ötszörös bajnok volt, fele futamon nyert amin elindult. És kimondta vége, nem akar meghalni! Akárcsak Mike Hawthorn és Jackie Stewart, mindketten letették a sisakot, egy bajtársuk, barátjuk halála után. Szintén gyorsan kiszállt Jody Scheckter, ő mondta ki, hogy "Ez nem tenisz, ahol évekig elütögetheted a labdát, itt az életeddel játszol". És elment miután bajnok lett! Aztán, hogy a közelmúltból vegyek egy példát, Michael Schumacher, ugye erre még emlékszünk? Ő is megérezte, hogy pislákol már benne a tűz, nincs értelme vásárba vinni a bőrét... Ők tudták hol a határ. Mikor kell menni! Voltak akik visszatértek, Lauda Prost, igaz előbbi állítólga pénzéért, utóbbi pedig a nyugdíjból jött vissza egy új cél, egy új tűz kigyulladása miatt!Viszont rengetegen kiégtek, például Ralf Schumacher "Kis Sumi" persze sosem tudott volna Michael nyomdokaiba lépni, azért voltak jó futamai. És jött a Toyota korszak, egyre fásultabb, egyre "motiválatlanabb" lett. Tavaly pedig, már egyszerűen a Toyota által kicsengetett rekordfizetésért "versenyzett". De, hogy ég ki a tűz? Egyik oka lehet ennek, a fáradtság, az ember ugyanis 10-15 év Forma 1-és előtte több tíz év gokart és "kis kategóriák" után elfárad. Ezt a fáradtságot pedig hamarabb előidézi az, eredménytelenség. Ugye mint említettem, mindenki a szívében lobogó tűzzel jön, és ha nem sikerül nyerni, akkor ez a tűz egy bizonyos idő, után elkopik. Sajnos a mostani mezőnyben is van, szerintem egy-két "tűzemúlt" pilóta. Tévedés ne essék! A kiégés nem egy a "veteránisággal". Például itt van az aktuális rekord emberünk Barrichello, rajta is  éreztem a kiégettséget 2005körül a Ferrari korszaka végén, sőt tavaly, mikor nulla pontot gyűjtött be! De az idei éveben megfiatalodott! A rekord felért egy vérátömlesztéssel... De itt  van Heidfeld, sajnálom, hogy ezt kell mondanom ő rajta érezni legjobban azt, hogy reményvesztett. Egész életében "kemény német melós" ként tűrt, majd egy új cél vezette, hogy nyer a BMW-vel, ez sem jött be! Sőt már egész évben alul teljesít! DC-n is lehetett efféle jeleket észleni, de rajta lehet hogy segít majd a Kanadában elért "Pódium". Webber is nyilatkozta, nem megy neki, kiszáll. De már ez is tavalyi hó! Webbo idén remekel a Red Bullal! Ahogy Trulli is a Toyotával! Sajnos velük ellenben Jenson Button... Az örökifjú britben már-már érezni lehet, hogy pislog az a bizonyos tűz! A tavalyi borzasztó éve után idén sem tudott "autót" adni neki a Honda! És "Jens" sem lesz már fiatalabb, ha nem akarja, hogy végleg kialudjon a tűz, váltania kellene a Hondáról, hogy új célok és tűz gyúljon benne! Csak az a kérdés megéri-e egy csapatnak, egy régen volt csillagot alkalmaznia egy újonc helyett! A válasz igen! A tapasztalat, és az új célokkal érkező Button például remek kettőst alkotna a Williamssel! Igaz, az új célokról és azok sikeréről kudarcáról fentebb már írtam! Persze lehet, hogy idővel a Honda is visszatér a "sárga köves útra". Az pedig már egy másik történet, hogy aki kiszállt az F1-ből általában folytatja LeMans-ban, DTM-ben... Tehát a kérdés jogos: Kiég az a tűz valaha is?

Szólj hozzá!

Címkék: érdekesség

A bejegyzés trackback címe:

https://silvermike.blog.hu/api/trackback/id/tr86529618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása