Üdvözlet

Szép napot! Köszönöm, hogy vetted a fáradságot és „rákattantál” erre az oldalra. Ami természetesen a Formula 1-ről szól, itt-ott magánvéleménnyel fűszerezve, de időt szentelve a „cirkusz történetére”, és az aktuális eseményekre is. Köszönettel tartozom Dave-nek, aki bátorított arra, hogy ezt a blogot elkövessem. Remélem tetszeni fog, és máskor is ellátogatsz ide, jó olvasást. Üdv: SilverMike (Vég Miklós)

Videók

ABU DHABI ALONSÓVAL: KAMUI KOBAYASHI: BRAZIL NAGYDÍJ 2009:

MINER

Beszélő

  • Retroka Sensei: "Hogyan emlékszünk vissza 10 év múlva a 2009 évre?" Én 11 évvel később megmondom, nem a legizgalmasabb, de el lehet nézni. :D Lehetett volna jobb is, mert megvolt rá a potenciál, de igazán kiemelkedőt csak pár futamnak sikerült. Kár hogy nem folytatódott a blog, pedig tetszik :) Régen mennyivel értelmesebbek voltak a szurkolók, nem kis majomságokba kötöttek bele. :D (2020.11.07. 16:10) "Tükör" - Adu Dhabi Nagydíj összefoglaló
  • Sceurpien: Remélem nem baj hogy ide írok. Az én honlapomnak van egy bannercsere jellegű ajánlata. Érdekel esetleg? F1-es jellegű játék. Maga a honlap: www.pegamesatnet.hu/Rage/ Az ajánlatról: www.pegamesatnet.hu/Rage/forspons.php Kicsit másabb, mint a szokásosok, de pont azért, mert így a játékosoknak érdekük, hogy megnézzék a "Szponzorokat". Ha érdekel, a honlapon megtalálod az e-mail címem, és írj. Köszi! (2010.03.23. 11:28) Személyes - A blog jövőjéről
  • zsuszti: Hát igen tény, hogy jellemző, hogy a nők rosszabbul vezetnek, mint a férfiak,de ettől még a versenyzők között lehet, hogy van olyan aki tud legalább olyan szinten csak éppen legyintenek rá a berögződöttség miatt,mert nő. Én pl:lovagolok és nem nagyképűsködésből csak hasonlatnak,de lány létemre sokszor felültem olyan vad lovakra amire rajtam kívűl csak egy 2 méteres pasi mert felülni és a fiúk akikkel egy csapatban voltam nem vagy max 2 percig mertek rajta ülni és inkább átadták nekem a lovat. Szóval ugyanígy nem mindig biztos, hogy csak a fiúk lehetnek a jobbak a vezetésben csak mert az általában úgy van. Én remélem, hogy egyszer lesz benn a jövőben egy női versenyző az F1-ben, aki tényleg tud is valamit mutatni és nem fogják rá, hogy na ezt csak az alakjáért alkalmazzák, hogy népszerűsítse az F1-et. (2010.03.20. 13:55) A világ leggyorsabb női – hölgyek az F1-ben és "azon túl"
  • SilverMike: @safranynorbert: Köszönöm szépen, holnap felteszem, a linket, ahol a blog "folytatódik" :) (2009.12.19. 08:58) Személyes - A blog jövőjéről
  • : Sok sikert! (2009.12.13. 00:32) Személyes - A blog jövőjéről
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Licenc

Creative Commons Licenc

RÁDIÓ

Összes

A legjobbak!

2008.05.09. 09:14 :: SilverMike

Most pedig arról írnék, hogy véleményem szerint melyik három autó volt a leggyorsabb, legjobb a Forma 1 történelme során! Egy közös van mindhárom autóban: Nagyon unalmassá, egyhangúvá tették a saját korszakukat!

 

3. Ferrari 500

Évek: 1952-1953
Győzelmek: 14(17ből)
 
Vb címek: 2 (1952-1953)
Motor: Ferrari Tipo 500
Talán lehetne a legjobb, a leggyorsabb, viszont a teljesítményéből valamicskét levon, hogy F2-es szabályok mellett tudott nyerni!  Viszont az hogy, egy kivételével minden futamon nyert amin elindult! Csodálatos! Még két akkoriban "hivatalos" futamon nem nyert csak, az Indy500-on. Alberto Ascari ezzel a kocsival szerezte mindkét világbajnoki címét. És ne feledjük, az 500-as  ezt a teljesítményt az '50-es években érte el. A Forma 1 legveszélyesebb korszakának volt a császára!


2. Ferrari F2002

Évek: 2002
Győzelmek: 15(17ből)
Vb címek: 1 (2002)
Motor: Ferrari 051
A Forma 1 talán legunalmasabb évét hozták össze ezzel az autóval! A "Schumacher korszak" csúcspontja volt ez! Michael minden futamon amin elindult ezzel az autóval dogóra állt! A konstruktőri pontversenyben 221pontot szereztek, azaz annyit amennyit a többi csapat összesen! Bár gyorsan tegyük hozzá, hogy az év első futamát még a 2001es autó módosított változatával nyerték! De ami utána következett, elsöprő győzelem volt!  A  következő 16futamból 14-et megnyertek! Schumi már Franciaországban bajnok lett!

1. McLaren MP4/4

Évek: 1988
Győzelmek: 15(16ból)
Vb címek: 1 (1988)
Motor: Honda RA168E
Talán ez az autó, volt a legjobb! Az eredményeit nézve mindenképp. Sőt ha hozzávesszük, hogy a korszak két magasan legjobb pilótája irányította, Porst és Senna! Az ő rivalizálásuk, dobta fel az 1988-as évet mert ez az autó elhomályosította a többieket! A 16futamból 15öt megnyert vele a két "titán". Csak Monzában kaptak ki a Ferrariól és Gerhard Bergertől, Enzo Ferrari halála után nem sokkal! Fantasztikus autó volt, két zsenivel a volán mögött! Egyszerűen a legjobb!

Szólj hozzá!

Címkék: érdekesség forma1történelem

A bejegyzés trackback címe:

https://silvermike.blog.hu/api/trackback/id/tr51460968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása