Üdvözlet

Szép napot! Köszönöm, hogy vetted a fáradságot és „rákattantál” erre az oldalra. Ami természetesen a Formula 1-ről szól, itt-ott magánvéleménnyel fűszerezve, de időt szentelve a „cirkusz történetére”, és az aktuális eseményekre is. Köszönettel tartozom Dave-nek, aki bátorított arra, hogy ezt a blogot elkövessem. Remélem tetszeni fog, és máskor is ellátogatsz ide, jó olvasást. Üdv: SilverMike (Vég Miklós)

Videók

ABU DHABI ALONSÓVAL: KAMUI KOBAYASHI: BRAZIL NAGYDÍJ 2009:

MINER

Beszélő

  • Retroka Sensei: "Hogyan emlékszünk vissza 10 év múlva a 2009 évre?" Én 11 évvel később megmondom, nem a legizgalmasabb, de el lehet nézni. :D Lehetett volna jobb is, mert megvolt rá a potenciál, de igazán kiemelkedőt csak pár futamnak sikerült. Kár hogy nem folytatódott a blog, pedig tetszik :) Régen mennyivel értelmesebbek voltak a szurkolók, nem kis majomságokba kötöttek bele. :D (2020.11.07. 16:10) "Tükör" - Adu Dhabi Nagydíj összefoglaló
  • Sceurpien: Remélem nem baj hogy ide írok. Az én honlapomnak van egy bannercsere jellegű ajánlata. Érdekel esetleg? F1-es jellegű játék. Maga a honlap: www.pegamesatnet.hu/Rage/ Az ajánlatról: www.pegamesatnet.hu/Rage/forspons.php Kicsit másabb, mint a szokásosok, de pont azért, mert így a játékosoknak érdekük, hogy megnézzék a "Szponzorokat". Ha érdekel, a honlapon megtalálod az e-mail címem, és írj. Köszi! (2010.03.23. 11:28) Személyes - A blog jövőjéről
  • zsuszti: Hát igen tény, hogy jellemző, hogy a nők rosszabbul vezetnek, mint a férfiak,de ettől még a versenyzők között lehet, hogy van olyan aki tud legalább olyan szinten csak éppen legyintenek rá a berögződöttség miatt,mert nő. Én pl:lovagolok és nem nagyképűsködésből csak hasonlatnak,de lány létemre sokszor felültem olyan vad lovakra amire rajtam kívűl csak egy 2 méteres pasi mert felülni és a fiúk akikkel egy csapatban voltam nem vagy max 2 percig mertek rajta ülni és inkább átadták nekem a lovat. Szóval ugyanígy nem mindig biztos, hogy csak a fiúk lehetnek a jobbak a vezetésben csak mert az általában úgy van. Én remélem, hogy egyszer lesz benn a jövőben egy női versenyző az F1-ben, aki tényleg tud is valamit mutatni és nem fogják rá, hogy na ezt csak az alakjáért alkalmazzák, hogy népszerűsítse az F1-et. (2010.03.20. 13:55) A világ leggyorsabb női – hölgyek az F1-ben és "azon túl"
  • SilverMike: @safranynorbert: Köszönöm szépen, holnap felteszem, a linket, ahol a blog "folytatódik" :) (2009.12.19. 08:58) Személyes - A blog jövőjéről
  • : Sok sikert! (2009.12.13. 00:32) Személyes - A blog jövőjéről
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Licenc

Creative Commons Licenc

RÁDIÓ

Összes

Vége?

2008.05.06. 13:39 :: SilverMike

Hát nem ezzel akartam kezdeni, hanem valami vidámabb jobb hírrel, vagy érdekességekkel elütni az időt a Török GP-ig.
Sajnos már sejteni lehetett, hogy megesik az ami az Arrows-al 2002ben egy csapat elhagyja a cirkuszt év közben, négy futam után  20 autóra apad a királykategória elit mezőnye. A Super Aguri csapatról lenne szó. Most, hogy nemrég hazaértem és olvasgattam a Forma 1 híreket. Mindenhol ez volt a főcím: Vége! Kiszállnak!

Pedig!

Ebben a csapatban több volt, több szenvedély és több akartat mint mondjuk a néhai Midlandnak és Spykernek és többere becsültem őket mint a Force Indiát! A történet 2005 végén kezdődött, mikor a BAR menesztette Satót! Erre a japánok felháborodtak, és a Honda csinált egy csapatot Satonak! Az első év 2006 elég jól sikerült, év elején tartották a lépést a 2002-es Arrows módosított változatával! Az igazi siker azonban a 2007-es Kanadai GP volt ahol Sato a hatodik lett! Megelőzve a nagy bajnok Alonsót! És most vége... Tavaly év közepe óta nem találtak szponzort, segítséget! A Honda pedig gerinctelen módon nem támogatta őket! Most meg van a véleményem a Honda vezetőségéről! Főleg egy bizonyos Nick Fry-ról. Itt vannak a pilóták, Sato a japánok legendája, a "Kamikaze" meg vagyok győződve arról ő még nem adta fel. És "Ant" Davidson aki egy hatalmas tehetség, csak a Honda derékba törte a karrierét! Sok évig pazarolták a tehetségét, azzal, hogy teszter volt, most meg nincs helye a cirkuszban...Kár a két pilótáért, és  kár azért mert a Forma 1-ben 2005 óta ismét 20 autó fog körözni. A 2007-ben beígért 24 helyett. Kár.. Szóval most itt a búcsú ideje 39 futam után ennyi volt. Az Aguri Team már csak egy szép emlék a múltból, Takuma Satóval együtt....

5 komment

Címkék: vélemény hírek csapatok

A bejegyzés trackback címe:

https://silvermike.blog.hu/api/trackback/id/tr93456593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Solskep 2008.05.06. 14:08:35

Hát tudod... az egész csapat... amit csinált... minden versenyen felmutattak valamit... remélem a japánok nem fogják "vesazni hagyni" Takumát... csak miatta nézem a forma1et egy ideje... és erre...:(

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2008.05.06. 14:22:31

Igazad van :((
rengeteg munka állt mögöttük és mindent kihoztak abból a kis költségvetésből! És reméljük hogy a japánok majd csinálnak valahol helyet Taku nak :))

dave985 2008.05.06. 14:28:22

Először is köszönöm, hogy megemlítettél.:)))

A Honda egy egyik vétkes az ügyben egyértelműen, legalább év végéig, vagy amíg nem rendeződik a csapat helyzete, támogathatta volna a B-csapatukat.
Nagyon nem tetszik, ami szeretett sportágamban történik az utóbbi években. Most 20 csapat áll rajthoz, jövőre úgy fest, csak 18. Ez nem a járható út!
A két pilótát pedig nagyon sajnálom, vélhetően mindkettőjüknek ezzel vége az F1-es karrierjének,Davidson esetleg tesztelni elmehet.
Sajnálom, de már rég fel voltak erre készülve.

Neith 2008.05.06. 14:28:37

Alapvetően jó kis cikk, de engedd meg, hogy kicsit hozzátegyem a magamét... ;-) Először: Némi ellentmondást érzek abban, amit írsz. Egyszer azt mondod, a Honda hozta létre a csapatot. Aztán pedig azt, hogy nem támogatta... Tény - és ezzel a Honda és Super Aguri rajongók is tisztában vannak -, hogy a Honda sokat adott a Super Agurinak: kocsit, szakembereket, eszközöket, stb. Olyat is olvastam már, hogy az alkalmazottak egy részének a fizetését is a Honda állta - persze nem tudhatom, hogy ez igaz-e. Azt mondják, az Aguri 50 millióval tartozik a Hondának - egyesek szerint még többel is... Egyrészt megértem, hogy a Honda nem akar több pénzt ölni egy második csapatba, másrészt viszont rendkívül dühös vagyok - nem a Honda F1-es csapatra, hanem a Honda konszernre és annak a főnökeire. Itt lett volna egy befektető - a Weigl Group -, de a Honda konszern nem volt hajlandó szerződni. A Honda japán főnökei inkább hagyják veszni az összes pénzt, minthogy belemenjenek abba, hogy három év alatt részletekben visszafizesse az Aguri a tartozást. Legalábbis a pletykák erről szólnak. Másodszor: Te az egészért Nick Fry-t hibáztatod, mert a sajtó az ő nevét emlegeti. Kérlek, gondolj végig valamit: Nick Fry a Honda Racing F1 - a Honda Forma-1-es csapatának - ügyvezetője. A Honda Racing F1 azonban nem egyenlő a Honda konszernnel, hanem annak csak egy kis része. Nick Fry a hatalmas Honda konszern tekintetében csak egy alkalmazott, akinek ugyanúgy vannak főnökei, mint ahogyan ő főnöke a Honda Racing F1 alkalmazottainak. Nem azt mondom, hogy NF ártatlan, mint egy ma született bárány. De rendkívül furcsának találnám, ha egy alkalmazott megszabhatná, hogy hogyan döntsenek a főnökei... Mindezek mellett én is ugyanúgy fel vagyok háborodva, mind minden más valamennyire is együttérző Forma-1 rajongó. Dühös vagyok, mert a Honda japán fejesei nem voltak hajlandók megadni az esélyt a Super Agurinak a túlélésre.

SilverMike · http://silvermike.blog.hu/ 2008.05.06. 14:53:39

Neith, igen igazad van sokat segítettek csak év végéig segítettek volna nekik és utánna hátha lett volna remény, arra, hogy valami módon fenn maradjon a csapat!

És köszi mindenkinek a dícsértet ;)
süti beállítások módosítása